Jobbig dag

Idag har alla mina tankar gått till elwira.. Idag har det gjort extrem ont! Bara gråtit & gråtit.. Får hela tiden påminna mig om att andas , i såna här lägen känns det som om det vore så mycket enklare att bara ge upp .. Jag vill ju se henne växa upp , höra hennes små andetag, höra hennes lilla hjärta slå, känna hennes mjuka kropp i mot min, jag vill ha tillbaka min dotter! Mina dagar är ett helvete utan dess like , smärtan jag bär på är obeskrivlig.. Livet jag kommer få leva resten av mitt liv kommer vara en kamp..


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag känner inte dej. Jag vill bara säga hur ledsen jag är. Kan inte heller föreställa mej hur du haft det. Jag bär på mitt andra barn och bara tanken på att det kan vara något "fel" på h*n gör ont i hjärtat.

2012-08-23 @ 07:38:19
URL: http://hoglundemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0