Du lämnade spår efter dig

Enda sen Elwira gick bort har massor med folk runt om kring mig fått barn eller blivit med barn.. Inatt fick en av mina bästavännner barn , är glad för hennes skull men det gör också så förbannat ont, vi hade planerat vad vi skulle göra tillsammans med våra barn, vi hade planerat framtiden.. Och sen gick det som det gick.. Uch det plågar mig.. Det plågar mig att inget gick som planerat.. Det plågar mig att alla runt om kring mig får barn medans min dotter faktiskt inte finns kvar.. Livet är så orättvist! Du lämnade ett fotspår i mitt hjärta, du lämnade minnen i mitt huve, du lämnade ett stort blödande sår, du lämnade mig.. I miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0