Alla dessa jävla frågor

Jag hatar såna här nätter.. Såna här nätter då det kryllar av tankar.. Man funderar på allt, jag funderar på varför min dotter försvann jag funderar på att sluta andas .. Jag funderar på att ge upp.. Men när man ligger där och funderar på att ge upp inser man att det finns saker att leva för, jag lever faktiskt för min älskade familj & jag lever för elwira' saknaden är obeskrivlig , saknaden gör så ont .. Saknaden är plågsam.. Den är till och med torterande ! Vart är du nu? Vad gör du nu? Vad gör du imorgon? Vad har du lärt dig? Alla dessa jävla frågor utan svar .. Alla dessa jävla frågor som sliter mig itu.. Alla dessa jävla frågor & funderingar dödar sakta.. Alla dessa jävla frågor & funderingar det är som tar på kraften ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0