Ljusare dagar

Idag känns det lite lättare en vad dom andra dagarna gjort, på något sätt börjar det ljusna lite, har läst om andra barn som fötts med detta hjärtfel och dom har klarat operationerna, pratat med folk också som känner barn som opererats för detta och dom mår bra idag! Ska tvinga mig själv till att tänka positivt! Jag måste ju tro på att det blir bra ! Ska börja packa lite smått nu också , vet ju inte alls hur länge jag behöver stanna i Göteborg men packar ner det som behövs, mamma följer med mig men hon och mormor måste bytas av sen eftersom mamma måste vara hemma hos mina underbara syskon! Men då får mormor ta med nya grejer till mig! Idag ska jag köpa en skrivbok och skriva ner allt som händer och sker, blir skönt för mig att skriva ner mina tankar & funderingar ! Men jag tror på att detta kommer bli bra, om några månader så sitter jag och min fina dotter och myser här hemma i soffan , det är jag övertygad om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0