bara för att'

Vi gick skilda vägar men nu helt plötsligt möts vi igen'




sommaren 2011


Kommentarer
Postat av: Ë

Alltså jag vill inte göra dig ledsen eller så, men förstår du inte att Charlie använder dig för att göra Josefine avundsjuk??? Han har inga känslor för dig han var ju otrogen??? Haha han kommer inte ändra på sig han skämdes ju för ungen och ville inte ha den ibörjan !!! Tänk dig för innan du ger dig in ii nånting du blir bara sårad då!!!

2011-12-21 @ 14:13:53
Postat av: Emma

Okej.. Vad spelar det för roll ifall han har känslor för mig eller inte?det är ju ingenting du eller någon annan lider utav. Vi ska oavsätt ha ett barn tillsammas som han har rätt att träffa så ofta han vill! Och ifall han skämdes & ifall han inte ville ha barnet jag bär på så är det inte din ensak det är hans ! och vad jag ger mig in på är ingenting du behöver bry dig om, jag klarar mig väldigt bra själv! men tack för omtanken

2011-12-21 @ 19:52:41
URL: http://bebiiiiisimagen.blogg.se/
Postat av: M

Men snälla nån .. kan inte Josefine prata för sig själv?! och Josefine Charlie och Emma kan väl lösa detta själva ?

2011-12-21 @ 21:05:32
Postat av: ...

Du är det finaste jag vet/ shhhhh

2011-12-22 @ 06:22:03
Postat av: Emma

;) <3

2011-12-22 @ 17:00:29
URL: http://bebiiiiisimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0