Nytt år

snart är det nytt år, och varje år säger man alltid att "detta ska bli et bra år" men jag tänker inte förvänta mig någonting för varje år uppstår nya problem & nya bekymmer , men varje år skapas nya minnen & nya fina stunder' 2012 kommer förändra mitt liv totalt efter som jag kommer få en liten bebis, jag ska fan bli mamma! Självklart hoppas jag på att 2012 kommer bli ett toppen år! men som sagt jag tänker inte förvänta mig något'


idag är det 114 dagar kvar tills mitt mirakel är beräknat, jag längtar så extremt jävla mycket! det är sjukt att man kan längta så mycket efter någon!


 ikväll blir det iallafall att vara hemma och mysa med familjen, första gången på flera år jag är hemma på nyår men har faktiskt ingen anledning att springa om kring ute, så blir myys hemma ist :) gott nytt år på er alla =)


Kommentarer
Postat av: Emilia - 16 och blivande mamma.

Vad heter du & när har du Bf? :)

2012-01-01 @ 01:00:36
URL: http://eemijji.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag heter Emma & har Bf 23 april :)

2012-01-01 @ 21:15:46
URL: http://bebiiiiisimagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du, håll koll på din "kille"..... trodde det var dig han var tillsammans med, men trodde tydligen fel... vill bara ditt bästa, inte kul och ha en pojkvän som flörtar och skriver till andra både det ena och det andra.....

2012-02-22 @ 10:07:15
Postat av: Emma

Hålla koll ska man inte behöva göra direkt! Men det är ju snällt att du säger till , men vem är det han har skrivit till då? Eftersom du är anonym så är du ju inte den "säkraste källan"

2012-02-22 @ 17:19:16
URL: http://bebiiiiisimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0