namnlös

igår kväll började jag känna mig ännu sämre, grät inatt för att jag mådde så dåligt! runt 00 gick jag upp o hämtade febertermometern & feber hade jag' har knappt sovit över huvudtaget inatt.. så har legat hela dagen fram tills nu..  Tror jag har feber nu med, har äckligt ont i halsen & hostar fan tills jag spyr, hade det vart möjligt hade jag nog hostat upp bebisen!!!

går in i vecka 22 imorgon, 18 veckor kvar tilla du kommer, 18 veckor låter faktiskt inte så länge! jag hoppas på att tiden rullar på ♥





Jag hoppas på att detta leder till något bra' jag hoppas på att man kanske kan förändras' jag hoppas på lycka! JAG HOPPAS PÅ DIG♥



Kommentarer
Postat av: <3

Emma om det är han jag tror att det är så hoppas jag att du blir lycklig och jag hoppas att han tar hand om dig för du är värd det bästa!

2011-12-12 @ 19:26:08
Postat av: Emma

tack <3

2011-12-12 @ 19:47:19
URL: http://bebiiiiisimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0