lunginflammation'

Legat helt däckad sen söndags .. snart legat så här snart en vecka.. igår blev det besök på vårdcentralen och fick beskedet att jag hade lunginflammation.. så bara käka pencillin i 10 dagar, har också fått ögoninflammation.. kan det bli värre?! en bra grej iaf , febern har lagt sig tack o lov! vart feber fri idag, dock hostar jag fan tills jag spyr och är jävligt snorig.. hoppas starkt på att jag ska bli frisk snart!!!


älsklingen min sparkar förfullt, tur att hon mår bra! 130 dagar kvar till bf, tiden går snabbt men den får gärna gå snabbare! längtar så enormt tills du kommer ♥


Kommentarer
Postat av: Emilia - 16 och blivande mamma.

haha.. ja det kan bli värre.. hade exakt samma som dig i början av min graviditet.. men jag hade även öroninfektion.. dubbel smärta & läkaren sa att när han bara hade öroninflammation fick han morfin mot smärtan men det får man inte när man är gravid så jag fick gått o väl stå ut med smärtan! :(

Hoppas du blir bättre!

2011-12-15 @ 21:50:51
URL: http://eemijji.blogg.se/
Postat av: emma

uch fyfan! jag hoppas man blir frisk snart.. inte alls kul att må såhär!

tack :)

2011-12-15 @ 23:56:59
URL: http://bebiiiiisimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0