lördag - 14 dagar kvar till julafton

Vart i västerås idag, Va på siba och köpte tv sen blev det bauhaus där jag kollade på golv, kollade lite tapeter också.. efter det åkte vi till ikea och köpte lite glas och en lampa.. vi tog en fika på ikea också' sen åkte vi till torshälla , mormor & morfar bjöd på mat, gott var det!! kom hem runt 19.00 städade rummet så nu är det äntligen fint!


Prinsessan min sparkar förfullt, hon sparkar typ varje gång jag sitter still, tror inte hon tycker om det.. tror hon gillar när jag går runt! jag längtar så enormt tills du kommer .. hur ska jag orka vänta enda tills april?!  men om 135 dagar är du beräknad att komma , hoppas tiden går snabbt!!♥



14 dagar kvar till julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0