Graviditets frågor

Vilken vecka är du i nu? 20 (19+2)
När fick du reda på att du var gravid? augusti 2011
Hur gammal var du då? 17år
I vilken vecka var du i? 3-4
Hur tog du  det? Jag var ganska chockad
Mådde du mycket illa i början? Japp! jag bodde i stortsätt inne i badrummet
Har du mycket halsbränna? har haft lite, men kanske blir värre.. 
Är du känslig?
Ganska.
När kände du bebisens första sparkar? Vecka 16
Är du ofta orolig? nja.. ibland
Sparkar bebisen mycket? Ja, hon var börjat gjort det!
När började du läcka bröstmjölk? för någon dag sen så vecka 20
Har du fått bristningar? Några på brösten
Hur vill du att din förlossning ska se ut? vill att mamma ska vara med, vill också föda vaginalt och jag vill ha epidural
Hur många UL har du gjort? gjorde ett i vecka 11 och sen vecka 17
Vet du vad det blir för kön? På ul vecka 17 så tyckte barnmorskan det såg ut som en flicka men att jag inte skulle köpa rosa kläder på grund av att hon kunde inte säga till 100%
Vad ska bebisen heta om det blir en tjej? Melissa elvira molly Leia och novalie gillar jag...
Vad ska bebisen heta om det blir en kille? Vincent!
Några mellannamn? Ifall det blir en tjej så blir det nog det min mosters namn i mellan namn, men ifall det blir en pojke har jag ingenaning!
Hur gammal kommer du vara när bebisen kommer? Jag kommer vara 18år

Kommentarer
Postat av: Cicci

Fina namn :)

2011-12-01 @ 17:03:43
Postat av: Anonym

:)

2011-12-01 @ 17:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0