Frågor & svar

Fått lite frågor som jag tänkt att besvara =)

♣ Var graviditeten planerad? - Nej det var den inte :)

♣ Vad sa dina föräldrar? - Min mamma tog det inte så bra från första början eftersom hon tyckte att jag borde gå ut skolan o så först, men nu är hon nästan gladare en jag :)

♣ ska du bo hemma eller i egen lägenhet? - jag ska bo hemma :)

♣ Hur är det mellan dig och barnet pappa? - Nu är det bra, vi är sams och kommer överens :)

♣ Vem kommer vara med på förlossningen? - Min mamma ska vara med ! :)

Hur vill du att förlossningen ska se ut? - Jag vill föda vaginalt & jag vill nog ha epidural :)

Visste du dirket att du skulle behålla det? - Nej det gjorde jag inte, jag bokade faktiskt flera tider för abort till slut valde jag att behålla det & det kommer jag aldrig ångra!

hur märkte du att du var gravid? - Min mens var cirka 2 veckor sen & mådde skit illa , och mina bröst vad hårda o ömma, så då gick jag o barnets pappa o köpte ett graviditetstest.

 vad heter barnet pappa?- Han heter Charlie.


Hur träffades du och pappan till barnet , hur länge var ni tillsammans och varför tog det slut? -  Vi hade känt varan i några år, hälsade på varanda när vi såg varan o så, inge mer en det, sen nu i sommras var jag på kalas hos en släkting, bredvid henne bor en kille som jag och charlie har som gemensam vän, hans flickvän var där , och hon & jag gick i samma klass från 7an - 9an så jag beslutade mig för att stanna kvar, sen blev det som det blev, Jag o charlie träffades mer o mer och sen blev vi tillsammans,  vi var tlsm i cirka 3 månader. varför det tog slut är privat och det spelar ingen roll :)


hoppas ni fått svar på era frågor nu :) bara fråga mer ifall ni undar något mer ♥





Kommentarer
Postat av: Julia

Tror du att du o pappan kommer bli tillsammans igen eller är det liksom helt slut? förlåt för att jag frågar men har ungefär samma situation som dig och jag o min kille blev tillsammans igen :)

2011-12-06 @ 19:49:42
Postat av: Emma

Haha det gör inget :) det är bara att fråga på, inte säkert att jag svarar på allt men :P

jag har ingenaning, kan varken säga bu eller bä som det så fint heter :)

2011-12-06 @ 19:51:41
URL: http://bebiiiiisimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0