Dag tolv

Dag 12 – Lista upp hela din dag.


Klockan ringde 08,30 jag stängde av det & ställde om klockan till 09,00 somnade om och vaknade 09,00 av larmet, jag gick upp från sängen & klädde på mig jag gick ner & kissade, efter det åt jag frukost & tog mitt pencillin, en liten stund efter jag hade ätit gick jag in i badrummet & sminkade mig vilket tog cirka 15minuter , tog plattången o satte mig i vardagsrummet framför spegeln och väntade på att plattången skulle bli varm , när det hade gått upp i tempratur så plattade jag håret, stängde av den när jag var klar & la den på spisen, klockan hade nu blivit cirka 10,15.. fick ett sms av matilda där hon frågade om vi skulle åka med hennes mamma runt 11, jag satte mig i soffan & kollade lite tv, matilda skrev typ 10 i 11 att dom åkte, jag gick o klädde på mig jacka & skor , gick ut låste dörren o gick upp mot vägen, dom kom o hämtade upp mig, vi hoppade av utanför corner , vi gick in på hemköp där jag köpte en ramlösa & sen prommenera vi till skolan, i skolan åt vi mat o sen väntade vi på att vi skulle börja .. vid 1 började vi, vi fick tårta julmust pepparkakor & tomteskumm, vid 2 gick vi upp till aulan och lyssnade på när folk sjöng & skit.. vid kvart i 3 fick vi gå & vi gick ner till lärarrummet & jag pratade med min mentor o sa godjul till klassen' vid 3 gick jag o matilda ner mot stan, kollade lite i affärer,  matilda tog bussen hem o jag mötte upp mamma vid forskyrka , vi åkte till ica ekängen & handlade o sen hem.. kollat tv & ätit och nu är klockan 20.30 & jag sitter vid datan ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0