Dag sex

Dag 6 – Skriv 30 intressanta fakta om dej själv


1. Jag fyller år den 24 Februari

2: jag har 7hål i öronen , 4 på höger örat & 3 på vänster

3: jag älskar lakrits

4: jag gillar färgen rosa

5: jag har 7 syskon, 2 på mammas sida & 5 på pappas sida

6: min naturliga hårfärg är blond

7: jag är mörkrädd

8: jag gillar harry potter filmerna

9: jag dricker hellre Ramlösa/loka än typ cola osv..

10: jag älskar min morfars mat!

11: jag älskar grönsaker!

12: jag är höjdrädd

13: jag gillar att sova själv

14: jag har en katt

15: jag älskar disney filmer

16: jag har brutit mig 6 gånger

17: jag har opererat mig 2 gånger

18: jag heter sofia christina i andra namn

19: jag ÄLSKAR greys anatomy

20: jag blir sällan sjuk men när jag väl blir sjuk blir jag alltid jätte sjuk

21: I stjärntecken är jag Fisk

22: jag har vart i grekland

23: mitt längsta förhållande är 3år

24: När jag var liten ville jag bli polis

25: jag hatar korv!

26: jag är ganska envis

27: jag har hål i överläppen

28: jag har haft hål i navlen 3gånger

29: jag har haft alla möjliga hårfärger

30: jag älskar att baka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0