Dag fem

Dag 5 – En tid då du tänkte avsluta ditt liv

Inte en tid då jag tänkt att avsluta mitt liv men visst har det funnit stunder då man önskat att man inte hade funnits' jag hade en period när jag gick i 7an då jag mådde riktigt dåligt.. visste inte vem jag var & hamnade fel, struntade i skolan och allt gick snett för mig.. hade det riktigt jobbigt den perioden och just då trodde jag att inga problem gick att lösa & önskade att jag inte fanns.. men idag när jag ser tillbaka på den tiden så tycker jag faktiskt att det var otroligt töntigt! Alla går igenom svåra stunder men bara för det betyder det inte att hela livet är skit! alla har nog önskat någon gång att man bara kunde försvinna av olika anledningar.. men idag mår jag toppen & är glad att jag finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0