Dag 3

Dag 3 – Din syn på droger och alkohol


min syn på alkohol och droger.. jag känner många som både har alkohol problem och drog problem.. tycker att det är synd att man måste dricka eller att ta droger för att må bra.. Asså ifall man mår dåligt så tar många till alkohol/droger vilket är dumt med tanke på att det finns så många andra sätt att bli av med det dåliga måendet' Att dricka kan man ju alltid göra någon gång men personligen tycker jag inte alls om droger.. det förändrar människor så extremt mycket.. visst det gör alkohol också! men inte på samma sätt.. Känner folk som har drogat o sen kommit ur det vilket är jävligt starkt! I längden så tycker jag varken droger eller alkohol är okej..  Har själv erfarenheter av det där med alkoholsproblem.. 2 av min morfars bröder har/hade alkoholproblem/drogproblem..  Och någon som egentligen skulle stått mig väldigt nära har alkoholproblem.. vilket är jävligt jobbigt ..

så min syn på alkohol & droger är väl inte så jättebra, jag tycker det är starkare att stå imot!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0