21 december

Igår var jag på rättegång , var kallad som vittne men det gick bra & så , efter rättegången Mötte jag matilda o så åkte vi till tunapark.. hennes mamma kom & hämta oss runt 6 typ sen åkte jag hem o jag somnade typ direkt! var skit trött!! Imorse var jag också helt döds trött!! Åkte till skolan runt 11 , hade julavslutning idag, alla var överlyckliga över att dom skulle få lov men själv ska jag ju jobba :( men det ska ändå bli rätt skojj' ska jobba på operation =) blev att kolla runt lite på stan idag innan jag åkte hem, ska ner på fredag & köpa julklappar så kollade ut lite grejer idag'
Imorgon blir det barnmorskan, ska lyssna hjärtljud&så





ååh du skämmer ut dig! fan väx upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0